Obserwatorzy

czwartek, 17 listopada 2016

Coraz bardziej świątecznie :)

Coraz bardziej u mnie świątecznie, właściwie to już wszystko za co chwytam to z myślą o świętach. Co prawda chciałam pokazać Wam dzisiaj coś innego, ale ... czekam na lepszą pogodę, bo zdjęcia za żadne skarby nie chcą mi wychodzić. Podejrzewam, że mam w aparacie poprzestawiane coś w ustawieniach, a ja zupełnie na tym się nie znam. Muszę poszukać i poczytać, ale trochę czasu mi szkoda, bo i tak nie za wiele go mam ostatnio.

Więc dziś będzie kilka drobiazgów.

Dwie pierwsze w tym roku karteczki:

w niebieskościach


 
i "piernikowa".

 
W ubiegłym roku podobną zrobiłam, ale podoba mi się jej prostota i pewnie jeszcze takie powstaną :)


Przy robieniu karteczek pomogły mi tekturki (choinka i bombka) pochodzące ze sklepu Wycinanka.net . Sklep jest sponsorem nagrody w wyzwaniu skrapowym w Klubie Twórczych Mam. Serdecznie zapraszam Was do udziału w tym wyzwaniu - uwielbiam "wycinanki" przydają się w różnych okolicznościach :D



Macham też świątecznie szydełkiem, powstało już trochę gwiazdek, dwa aniołki i nowość u mnie - choineczki (przepraszam, że się powtarzam, ale tak, wiem, zdjęcia są beznadziejne, te akurat robione komórką :(  ):


Ta pierwsza trochę się nie udała, ale tak to jest, jak człowiek chce mecz Polaków oglądać (TEN mecz z 11 listopada) i szydełkować jednocześnie.

Następne są już bardziej kształtne. Za pomysł dziękuję Oli:


 wzór po angielsku znajdziecie tutaj. Zajrzyjcie do Oli zobaczcie jak postępują przygotowania do świąt w ramach zabawy "Zdążyć przed Świętami".

 Pamiętacie biało-czerwony wianek, który zrobiłam Julce w wakacje?

Teraz miał swoją drugą odsłonę ;) Nieskromnie powiem, że podobał się bardzo i na kilku trójmiejskich portalach odnalazłam siebie w galeriach z corocznej parady niepodległości.

Jak to moje dziecko chrzestne powiedziało, uśmiechają się do Was poniżej "trzy klony" czyli ja z moim Tatą i Marcinem (źródło: gdansk.pl)





Lubię te gdańskie parady i Święto Niepodległości.

Biegnę Kochane do pracy, bo im szybciej się uwinę tym prędzej zabiorę się za krochmalenie gwiazdek i aniołków :)

Ściskam gorąco

Ania


10 komentarzy:

  1. Śliczne kartki ;)
    Pierwsza choinka faktycznie jest trochę zwichrowana, ale już dwie kolejne wyglądają super :) Widzę, że nawet masz prawie choinkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta choinka to aracuaria, trzeci sezon już jest i tfu tfu, ma się dobrze :)

      Usuń
  2. Karteczki Aniu sa Piekne :)) Uwielbiam takie proste ,delikatne :))) Twoje bardzo mi sie podobaja :)) A choineczki przeeslodkie Sliczne :))) Ostatnio podkochuje sie w malenstwach :)) tylko nie wiem czemu jak zabiore sie za male ,wychodzi mi duze hahah :))) No wiem wiem ,bez schematu tak jest :))) Buuuziaki Kochana Posylam :))) Pieknego Dnia Zycze :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś też lubię maluchy :) co do schematu to mi te robione z głowy wychodzą tak jak chcę, a ze schematu różnie to bywa hihihi. Choinki na pewno zrobię mniejsze, te robiłam różnego rodzaju bawełną i szydełkiem 3,0 mm, następne będą snehurką i szydełkiem 1,5 mm :)) sam wzór jest godny polecenia

      Usuń
  3. Bardzo światecznie. Śliczne rzeczy tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna rodzinka:)
    I śliczne kartki Aniu. Tez już wprowadzam u siebie klimat Świąt, bo bardzo lubię ten czas:)
    ściskam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczki piękne:)ale ze wszystkiego najbardziej urocza jest ta piękna kobieta z wiankiem na głowie:)Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Karteczki śliczne, szczególnie ta niebieska:) Choineczki urocze! A z tym pięknym wiankiem nie mogłaś pozostać niezauważona:D Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))