Obserwatorzy

poniedziałek, 7 listopada 2016

Świąteczne maleństwa i kolejny boks ślubny :)

Zupełnie nie udały mi się październikowe posty w ramach przygotowań do świąt. Ale dziergam sobie mniejsze i większe cudeńka, dzisiaj gotowe do pokazania są takie maluchy:


Bardzo lubię je dziergać. Chyba należą do moich ulubionych świątecznych zabawek :) Na aniołki, gwiazdki i dzwoneczki przyjdzie jeszcze czas :)   Zerknijcie co przygotowały Ola i Aga: klik

Chciałam Wam też pokazać kolejny ślubny boks ... no cóż ... nie dotarł na czas, z mojej winy bo nie trzeba było odkładać na ostatnią chwilę wysyłki, poczta zawiodła odrobinę, bo obiecuje priorytet a potem paczka idzie tydzień ...

Boks miał być różany z błękitem i szarością. Zdjęcia zrobione w pochmurny, ciemny dzień, nie zachwycają, ale też nie są najgorsze (biorąc pod uwagę warunki):












Ileż to ja razy obiecywałam sobie zrobić coś podobnego do namiotu bezcieniowego. Zebrałam odpowiednie materiały, tylko ten czas ... goni niemiłosiernie.

A z mojego kalendarza - terminarza taka sentencja: "Czas ucieka - wieczność czeka". Sama prawda.

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za komentarze pod poprzednim postem. Witam nowych Obserwatorów, cieszę się, że mogę Was gościć w mojej pracowni.

Ściskam Was gorąco

Ania

16 komentarzy:

  1. Piekne pudełko, misternie wykonane.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczy same się śmieją do tego pudełka. Prześliczne kolory i cudowne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pudełko piękne :) dziękuję za kolejny cudny boxik :) Młodzi dostaną niedługo...trzeba "porcjować" przyjemności...
    Hihi a droga do nas daleka stąd "priorytet" coś się tak ociągnął zapewne ;)
    Pozdrawiam ciepło!
    ps. Dzieciaczki dziękują za misiaki...To pan Miś i jego dziewczyna...i bardzo się kochają ;)
    papa

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocze maluchy, ciekawe rozwiązanie pudełka ślubnego:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Maluchy ale jakie urocze! Boks przepiękny!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne maleństwa wydziergałaś :)
    Ciekawe pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne maluszki,o widzisz muchomorków jeszcze nie robiłam.
    Pudełko ślubne urocze:)
    p.s.
    Aniu dostałam Twojego maila i odpowiedziałam, ale dopiero dzisiaj, sprawdź może w spamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudaśne te maluteńkie dzierganki kochana:) A pudełko to mistrzostwo!!!!
    ściskam Cię Aniu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szydełkowe twory cudowne, box cudowny! Cieszę się, że zostawiłaś u nas ślad i mogłam z rana pooglądać Twoje śliczne prace :)
    Pozdrawiam w imieniu całej załogi Crafty Life :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne prace, zakochalam sie w tym pudełku ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Cuuudny prezencik !!! :))) Wszystko Pieknie nie za duzo dobrane noo Cuuudnie :))) Kochana niestety czas ucieka ,a mi przez ta pogode nic sie nie chce :) No ale trzeba sie mobilizowac ,bo jednak szkoooda tego czasu co przemija :) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne prace, jak zawsze. Ale muchomorki i serduszka są NAJ!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo Wam wszystkim dziękuję :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba zgapię te serduszka ;) Będą pasować do choinek^^ Przeurocze masz te ozdoby :) Może jeszcze grzybki zrobię... no nie wiem, no wiem, wszystko takie ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne ozdoby a boks po prostu cudowny. Zazdroszczę zdolności :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świąteczne maleństwa są cudne! A box jak zawsze zachwycający! Podziwiam! Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))