Obserwatorzy

wtorek, 15 lipca 2014

Nie zdążyłam ...

Ostatnie dni i tygodnie upłynęły mi na intensywnych przygotowaniach do urlopu. Głównie było to zamykanie służbowych spraw i nie zdążyłam napisać postu ani się z Wami pożegnać. 
Ale wrócę, za tydzień i trochę, z nowymi wrażeniami o pięknych miejscach, które dane mi jest zobaczyć i z zabawą "Podaj dalej" bo jeszcze przed wyjazdem dotarła do mnie paczuszka od Uli  :))

A tymczasem pozdrawiam Was serdecznie i choć nie komentuję, bo czasu brak to zaglądam na Wasz blogi i staram się być na bieżąco :))





(widok z j. Bodeńskiego na Alpy :) )

Pozdrawiam ze Szwajcarii!

Ania

9 komentarzy:

  1. Miłego wypoczynku Aniu. Czekam na relację z wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę pięknych widoków.
    Mam nadzieję, że i mi w przyszłym roku uda się zobaczyć jakieś piękne miejsca za granicą. Marzą mi się Włochy, Wenecja, ale nie pogardzę innymi ciekawymi miejscami, byle ciepło, nie trzeba było gotować i sprzątać :D

    Miłego wypoczynku Aniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Alpy... Jezioro Bodeńskie... piękne miejsca, wspaniałe widoki !!! Miłych chwil w gronie najbliższych i efektywnego odpoczynku życzę, Gabrysia !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, wypoczywaj i leniuchuj do woli:):):)
    Pięknych dni wakacyjnych:):)
    pozdrawiam kochana

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownego urlopu! Samych pięknych chwil :-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanego wypoczynku :-) i czekamy na relacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aleez Piekny widoczek :)) Ciesze sie ,ze udalo sie Wam wyjechac na urlop :)))

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))