Obserwatorzy

czwartek, 3 listopada 2016

Październik

Dużo czasu minęło od ostatniego posta. Zbyt dużo, ale swoje urodzinowe postanowienia zamierzam realizować, a to zajmuje trochę czasu, poza życiem blogowym :)
Dziękuję Wam wszystkim za pamięć i życzenia. Każde słowo powoduje, że chce się do blogosfery wrócić :)) Jeszcze raz serdecznie dziękuję!

Październik minął nam jak z bicza strzelił. Nawet nie wiem kiedy. Wiem natomiast, że był bury, deszczowy i zimny i bardzo rzadko pojawiało się słoneczko. Dłubię coś sobie w domu  w wolnych chwilach, ale nawet jak udłubię, to zdjęcia mnie zupełnie nie zadowalają. Straciłam ochotę na chwytanie aparatu. Za to mojemu starszemu dziecku fotografownie, moim skromnym okiem matki :)) , wychodzi nieźle. Dziś pokażę nieliczne słoneczne chwile uchwycone przez Julkę. wygląda na to, że mieliśmy naprawdę kolorową jesień :D










 (to słońce "oświetla" lampę)



 Jeśli macie ochotę wziąć udział w jesiennym wyzwaniu Zrobione z Mamą to zajrzyjcie tutaj:



 Trwa też wyzwanie kolorystyczne, szczegóły tutaj - wyzwanie sponsorowane, naprawdę warto! :)



Jako inspirację przygotowałam jesienną ramkę na kominek



Chciałabym Was również zaprosić do wzięcia udziału w świątecznej wymiance. Zapisy trwają do 11 listopada, wymieniamy się świąteczną kartką, symboliczną dekoracją/zawieszką i książką. Kto chętny???

Cieszę się, że wciąż ze mną jesteście :) Dziękuję za każde pozostawione słowo :*


Ania

17 komentarzy:

  1. Wszystkie wiewiórki mnie zauroczyły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te żywe w szczególności cieszą oko, mieszkają w naszym wiejskim parku :)

      Usuń
  2. No rzeczywiscie piekne... Pisz czasem cos Aniu... Zmiana kodu nie jest taka zla...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wciąż ten czas, który pędzi i mnie ciągnie ze sobą...

      Usuń
  3. Piękne jesienne zdjęcia:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Z Julki to prawdziwy fotograf - zdjęcia piękne!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zupełnie inaczej patrzy na świat ta moja czternastolatka :)

      Usuń
  5. "Dobre oko" ma Wasz domowy fotograf;-))) Brawo Julia !!! Najlepszą fotkę zrobiła latarni... no jestem pod wrażeniem !!! A Ty, Matko Polko, nie wymiguj się tutaj złą pogodą, małą ilością słońca, czy wichurą za oknem;-((( Chociaż brak światła słonecznego jest baaardzo dołujący... Nażeram się narazie owocami, bo innych "pocieszaczy" mi nie wolno... bbbuuuu... a ja bym wolała jakiegoś pysznego torcika, albo ogromny deser lodowy;-((( Pozdrawiam listopadowo (bezgrzybowo, niestety).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, mi wyjątkowo ta pogoda w tym roku doskwiera, słoneczne dni na palcach można policzyć... A szykowałam się na grzybobranie po takim lecie, nawet fajny lasek do spacerów odkryłam w okolicy. Brrrrr. Ale Twoje czerwone znalezisko bardzo ładne.:))

      Usuń
  6. Piękne jesienne zdjęcia, a jezioro przymomniało mi moje rodzinne strony.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję w imieniu dziecięcia :) a skąd pochodzisz?

      Usuń
  7. Kochana życzę Ci bys wszystkie postanowienia urodzinowe spełniła i dużo radości, a przede wszystkim zdrówka.
    Piekne zdjęcia:)
    ściskam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać, że córa zdolna :) A przynajmniej fotografowanie wychodzi jej pięknie... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesień w obiektywie Julki wygląda cudnie! Piękne zdjęcia! Rameczka z wiewiórką bardzo ładna! Buziaki ślę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesien Kochana juz taka jest , bez slonka po prostu potrafi dooobic czasem :) Piekne zdjecia :)) Baardzo mi sie podobaja :)) Trzymam Kochana kciuki Mooocno za postanowienie Twoje :)) Dasz Rade !!! :)) Buuuziaki :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))