Obserwatorzy

piątek, 25 listopada 2016

Dzień Pluszowego Misia :)

Dziękuję Wam bardzo serdecznie za odwiedziny i za pozostawione słówko! Bardzo się cieszę, że podobają się Wam moje maluszki i szydełkowe gwiazdki. Myślę o pewnej świątecznej niespodziance dla Was, moich czytelniczek :)

Dzisiaj, z okazji Dnia Pluszowego Misia, chciałam Wam pokazać dwa misiaczki, które już od jakiegoś czasu mieszkają z Zosią i Antkiem. 

Nie jestem mistrzynią w dzierganiu Misiów, muszę jeszcze poćwiczyć i odnaleźć ten jeden własny wzór:


Misie, jak prawie wszystko u mnie, nie są zbyt duże, takie akurat, żeby mała rączka mogła chwycić.



Zdjęcia z tych robionych szybko, przy kiepskim świetle.

Ściskam!

Ania


11 komentarzy:

  1. Hej Aniu... Fajne te miśki... takie kolorowe i uśmiechnięte!!! Ja się właśnie zabrałam za ozdabianie świec (nie tylko światecznych;-))) Jeszcze jakieś anioły i pudełeczka, ale jakoś marnie mi to idzie... wolę popatrzeć na Wasze prace i nacieszyć oczy polskim rękodziełem !!! Pozdrawiam słonecznie (jeszcze!!!) ***

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ cudeńka!!!
    Podziwiam i zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  3. Slodziasne misiaczki Aniu :))) Przyznam ,ze mnie zaskoczylas ,myslalam ze sa wieksze :)) Pieknie Ci wyszly :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Sympatyczne misiaczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne i sympatyczne misiaki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oj piękne są, słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie urocze! Śliczne:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mali właściciele bardzo dziękują za misiaczki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne misie :)
    Najważniejsze , że dzieciaki zadowolone , kto tam widziałby niedociągnięcia :):)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))