Obserwatorzy

wtorek, 14 października 2014

Nauczycielom ...

Dziś Dzień Edukacji Narodowej,
Kochani Nauczyciele, w Dniu Waszego Święta życzę Wam przede wszystkim spokojnej pracy.
Wiem, że nie zawsze jest łatwo, że papierologia szerzy się wszędzie, ale mimo wszystko, niech Wasza praca przynosi Wam satysfakcję, także tą materialną :)))

W tym roku czasu wystarczyło mi tylko na przygotowanie własnoręcznie zrobionych upominków Ciociom z przedszkola. Już muszę trochę kombinować, co im się może spodobać, były serduszka, sówki, motylki ... myślałam o zakładkach do książek, ale ... wybór padł na kubeczki w ubrankach :))


Jak widać na zdjęciu, pomyliłam się i jeden z "african flowers" ma 7 płatków (no cóż, oglądanie meczu, picie wina i dzierganie nie zawsze daje zamierzone efekty ;) ). Nie sprułam go, tylko przyszyłam i ... jakbym miała robić jeszcze raz, to na obu zrobiłabym właśnie takie, wydaje mi się, że wyglądają ciekawiej i ładniej wypełniają czerwone tło :)

Ubranka zrobiłam z włóczki Bamboo Jazz (bawełna z włóknem z bambusa) na moim najdłuższym szydełku tunezyjskim, podoba mi się efekt. Otrzymany ścieg jest prosty, gęsty i z całą pewnością nadaje się na szydełkowe łapki kuchenne i otulacze:


Myślę też, że haft krzyżykowy będzie ciekawie wyglądał - tutaj tylko mała próba:


Kubraczki oczywiście są zdejmowane, zapinane na guziczki:


Kubeczki są wesołe, w żywych, radosnych kolorach. Mam nadzieję, że jeśli nie do kawy to posłużą choćby do trzymania kredek i ołówków.

A na deser czekoladki, też ładnie, choć skromnie ubrane:



Zdjęcia zrobione w dzisiejszy, mglisty poranek - lampa błyskowa "uwypukliła" plamę na papierze, która ma tam swoje miejsce bo papier jest postarzany, ale w rzeczywistości prawie zupełnie jest niewidoczna. Ot, taki fotograficzny chochlik ;)

Zdałam sobie dziś sprawę, że ... jestem tu z Wami na zapiecku równo od roku. Ufff, ale ten czas zleciał! Mam nadzieję, że uda mi się niebawem obdarować Was z tej okazji czymś słodkim :)

Pozdrawiam Was tymczasem bardzo serdecznie i zmykam kończyć czapeczki :)




7 komentarzy:

  1. Wspaniały prezent dla nauczycieli :-) Piękne ocieplacze na kubeczki.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny pomysł z tego typu prezentem - te czerwone kubeczki świetnie wyglądają z swoich szydełkowych kubraczkach (nieśmiertelny african flower wszędzie daje radę - w tych kolorach pięknie się prezentuje). sama przez moment zastanawiałam się, czy nie wydziergać czegoś dla cioci z przedszkola, ale nie dałam rady czasowo - padło więc na bukiecik herbat, zaparzaczki i czegoś do herbaty :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne prezenty przygotowalas :))) Kubeczki Suuper sie prezentuja z takimi ubrankami :) A kwiatuszek Suuper wyszedl Ci z 7 platkami :) Gratuluje Ci Kochana rownego roczku i Zycze wieeelu Nastepnych Udanych Tworczych Latek Blogowania :) Buuziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne ubranka na kubki... w sam raz na jesienne wieczory z herbatką... Karteczki też śliczne!
    buziaki Aniu, ściskam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam serdecznie... i jak zwykle podziwiam i zazdroszczę pracowitości !!!! Buziaki dla Pani Zapieckowej***

    OdpowiedzUsuń
  6. To chyba jedne z najładniejszych ocieplaczy na kubek jakie widziałam.
    Świetny pomysł na prezent.
    Pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty na pewno się podobały. Pozdrawiam i zapraszam do mnie:-).

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))