Obserwatorzy

środa, 29 października 2014

Kolejny komplecik dziecięcy

Tym razem to czapka i rękawiczki.


Koleżanka poprosiła mnie o taką czapeczkę:



Trzeba było znaleźć odpowiednie druty i jeszcze sobie troszkę przypomnieć, jak to się robiło ;), nie obyło się bez prucia. Chociaż to wykończenie średnio mi się podoba.


Za to podobają mi się misiowe główki, które pozwoliłam sobie naszyć. Mam nadzieję, że zamawiającej nie będą przeszkadzały.



Całość jest mięciutka, niegryząca, naturalna i cieplutka bo zrobiona z dwóch nitek Baby Merino (100% wełny) mojego ulubionego Dropsa. Ufff, z zamówieniami się uporałam, teraz czas na czapki dla własnych pociech, a jest z czego robić:


U nas dziś solidnie przymroziło, nawet mam kwiaty nad głową, przez mróz malowane. Trzeba się spieszyć z tymi robótkami.

Uściski ślę gorące!


18 komentarzy:

  1. Prześliczny komplecik, oby się dobrze nosił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się właśnie te misie najbardziej podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny komplet :-) Wspaniała czapeczka - dokładnie taka sama, jak na paczce pieluch.
    Misie cudnie zdobią :-) Mnie się bardzo podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekny komplecik :) Ja zakonczylabym go sciagaczem ,lepiej na pewno trzymalby sie glowki :) Suuper wloczka :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jaki piękny komplet (czapeczka jeszcze ładniejsza niż na opakowaniu) :) kolory włoczek cuudniaste wprost

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Komplecik jest dla rocznego dziecka i myślę, że takie misie przykują uwagę :)) Agusiu, czapeczka jest głęboka i mam nadzieję, że nie będzie się zsuwała, włóczka jest dość elastyczna a wywijasek był tym, co w szczególności podobało się zamawiającej. Zawsze mogę dorobić sznureczki do wiązania pod szyją :)
    Dziękuję Wam za wszystkie słowa, w szczególności za rady :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, komplecik jest prześliczny Wyobrażam sobie jaki musi być cieplutki! ściskam cię kochana

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodka czapeczka, z misiaczkami ciekawsza i kolorek fajny ( na czasie ;)))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplecik wyszedł Ci przesłodki ….a te misie, po prostu miodzik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny komplecik a misie dodają uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej Anuś... Twoje sztrykowanie jak zwykle perfekcyjne !!! Tak samo zresztą jak wszystko, co wychodzi spod Twoich paluszków !!! Pozdrawiam, Gabrysia***

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny komplet, a misie dodają mu tylko uroku :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cieszę się, że i Wam moje słodziaki się podobają :)) Przyznam, że koleżance też bardzo się spodobały, no i po opublikowaniu zdjęcia na fb kolejne komplety czekają w kolejce :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne.:-)
    Zajrzałam na stronę, gdzie zamawiasz włóczki i sie skusze na drops :-)2

    OdpowiedzUsuń
  15. Moja kochana,
    właśnie odkryłam Twojego bloga i jestem oczarowana. Sama szyję lalki i robię im ubranka na drutach i na szydełku (zapraszam) podgladam Twoje prace i z zazdrością podziwiam umiejętności. Piękne... Buciki mi się podobają, moje wychodzą mi róznie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolejny uroczy komplecik, tylko ja drepce w miejscu!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudny komplecik! jest po prostu uroczy!!!
    pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))