Obserwatorzy

środa, 22 marca 2017

Ups ...

6 wpisów w tym roku ... kiepsko.
Niestety, na niektóre wydarzenia nie mam wpływu. Trochę też pracy mam więcej, to akurat cieszy, chociaż tęsknię za moim blogiem, za Wami i Waszymi blogami. Czasem wpadnę zobaczyć co u Was słychać ale to zawsze w biegu.
Na szczęście udaje mi się wygospodarować troszkę czasu na robótki. One też zawsze cieszą, chociaż, jak to z robótkami, raz wychodzą lepiej, raz gorzej.

Dziś troszkę kartek wielkanocnych na naszą zabawę karteczkową w Klubie Twórczych Mam. Mam do pokazania trzy etapy, czyli 6 kartek. Zasady zabawy są proste, należy wykonać kartki według naszych wytycznych lub według mapki z przygotowanymi darmowymi grafikami. Muszę przyznać, że w pierwszej chwili pomysł bardzo mi się spodobał, potem gdy wydrukowałam zdjęcia i przyszło mi zabrać się za pierwszą z kartek miałam poważny problem. Ale nie taki diabeł straszny jak go malują i mam nadzieję, że kartki nieźle wychodzą.

Oto one (klikając na numer etapu przeniesiecie się Klubu Twórczych Mam i poznacie jego szczegóły):

Etap 3:



Etap 4



Etap 5



Poprzednie etapy w moim wykonaniu możecie zobaczyć tutaj.
Do zabawy można przyłączyć się w każdej chwili - do 23 kwietnia, do czego serdecznie Was zachęcam.

Jakiś czas temu zapisałam się też na zabawę "Swobodne haftowanie" -  z haftem krzyżykowym u Splocika. Pierwszy haft należało wykonać w lutym. Hmmm, udało mi się to, natomiast nie miałam go jak i kiedy pokazać:


Zaczęłam również pracę nad drugim haftem, ale tutaj pewnie nie starczy mi czasu do końca marca, chociaż zobaczymy ... :)



Ach ...
"Zapachniało, zajaśniało ... " przyszła wiosna! :))






Całusy wiosenne!

Ania

10 komentarzy:

  1. Piękne, inspirujące kartki. :)
    Hafcik wyszedł super. :) Do końca marca masz jeszcze 9 dni, więc życzę, żeby udało Ci się skończyć drugi bez przeszkód.
    Gdyby w życiu były tylko problemy typu - czy zdążę wyszyć na czas? - życie byłoby nudne, nie uważasz?
    Wiosna powoli zaczyna pojawiać się w różnych miejscach, to cieszy. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne te kartki Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Urokliwe te Twoje karteczki:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz kochana, ostatnimi czasy mam to samo. Mało czasu... Na wszystko. Więc doskonale Cię rozumiem, że wszystko jest w biegu...
    Piekne te karteczki Aniu!!!!
    całuję i przesyłam uściski wiosenne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki Aniu :))) Z czasem to rzeczywiscie jakos sie skurczyl, ale mam nadzieje ,ze pomalu jakos sie to zmieni :)) Chafciki Piekne :)) Trzymam kciuki ,abys z drugim zdazyla do konca miesiaca :))) Pozdrawiam Cie cieplutko Kochana :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie Cię znowu widzieć, Pracusiu Ty mój ulubiony... Już się wcale nie odzywasz, no ale jesteś zapracowana... wybaczam zatem !!! hahaha... Piękne rzeczy tworzysz, ale wiadomo, trening czyni mistrza !!! Moja Mistrzyni***

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki! Bardzo mi się podobają Twoje pomysły na wykorzystanie tych grafik. Szczególnie spodobały mi się dwie kartki: ta pierwsza z jajkami i ta z króliczkiem i guziczkami.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło Cie widzieć z powrotem :) Wiadomo, że nie zawsze znajdzie się czas na blogowanie, ale najważniejsze, że znajdujesz czas na tworzenie ;)
    Kartki śliczne :) Hafty z resztą też (zawsze podziwiam haftowanie, mi by się nie chciało ;p nawet gdy muszę wyszyć na zabawkach mordki to cierpię...)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wkomponowałaś te grafiki i stworzyłaś śliczne kartki świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i karteczki i hafciki!:) U mnie równie kiepsko w tym roku z wpisami:(

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))