Obserwatorzy

środa, 10 grudnia 2014

Mandala 4 cz. ostatnia :)

I gdyby nie ona to by mnie tu wcale nie było. Ale skoro podjęłam się wykonania mandali do 10 grudnia to jestem ;) Jest i mandala:


Jeśli chodzi o wykonanie, a w szczególności dobór kolorów - szału nie ma ;) Zaczęłam jej robienie z resztek bawełny, które czekały w szafie na swoją kolej. Niestety resztki szybko się skończyły i trzeba było dokupić włóczkę - nie chciałam mieszać gatunków, kolorów odpowiednich w pasmanterii nie dostałam więc pomieszałam kolorystykę.


Oko mnie trochę boli od tego niebieskiego, który tradycyjnie mój aparat jeszcze przejaskrawił. Najbardziej się jednak cieszę, że udało mi się dopiąć projekt do końca.

Praca nad mandalą była bardzo przyjemna, każde okrążenie było inne, wymagające skupienia i liczenia, ale to najbardziej mi się podoba (choć przyznaję nie uniknęłam błędów, które zobaczyłam dopiero po zakończeniu etapu - nie prułam, trudno, niech już tak zostanie).

Te wszystkie zygzaki, listki, kwiatki mnie urzekają i wcale nie są trudne do zrobienia. Najtrudniejsze są początki i zrozumienie wszystkich angielskich skrótów. Potem idzie już z górki :) Foto tutorial jest przejrzysty i serdecznie go polecam!


Na pewno to nie jest ostatnia mandala, następne będą miały bardziej przemyślaną kolorystykę.
Na koniec dziękuję Dedri z bloga: http://www.lookatwhatimade.net/ za cudowny, wprost genialny projekt, dzięki któremu dużo się nauczyłam i zespołowi Klubu Twórczych Mam za zabawę, bo dzięki niej nie miałabym pojęcia o istnieniu tego projektu.


Mandalę, tak jak obiecałam przeznaczam na akcję charytatywną, dla chorej Lilianki, czy będzie to poduszka, czy część większego projektu, nie ważne, mam tylko nadzieję, że znajdą się chętni do wsparcia akcji.

Dziękuję Wam kochane, że pomimo tego całego przedświątecznego szału znalazłyście czas na odwiedziny u mnie i na pozostawienie słowa :***  Mi coraz trudniej znaleźć czas na chwilę "blogowania", taki urok grudnia :)

Pozdrawiam Was cieplutko
Ania

5 komentarzy:

  1. Wspaniałą mandala :-) Bardzo podobają mi się wybrane przez Ciebie kolory - mimo, że niezamierzone :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się napracowałaś kochana!!!! Pięknie!
    ściskam cieplutko:):):) buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. boska po prostu (mimo, że piszesz o kombinowaniu pod koniec z kolorami). a jaki ma rozmiar? wygląda na pokaźnych rozmiarów. gratuluję dobrnięcia do końca :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuudna !!! Pieknie Aniu Ci ona wyszla :) Ojj tak grudzien jest miesiacem wielu obowiazkow ,ale i przyjemnosci :))) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękna, co do kolorów, każdy ma swój gust, ale ten zestaw mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))