Obserwatorzy

piątek, 11 kwietnia 2014

Pan Mysz i jajka w ubrankach

Tak pracowitej wiosny od dawna nie pamiętam. Właściwie dziubię tylko w komputer, biegam po urzędach lub odbywam wycieczki dłuższe i krótsze. Taki urok własnej działalności. Dziś był jeden z bardziej pracowitych dni, za to listonosz przyniósł mi cudowną paczuszkę od Agi. Podoba mi się ta nasza tradycja, o której Agnieszka napisała u siebie - obdarowywania pracami ręcznymi z okazji świąt :)) Dostałam dziś kolejne cudeńka ulepione z masy solnej, na pewno niebawem wszystko pokażę :) Zajrzyjcie do Agnieszki koniecznie!

Do Agnieszki i jej rodzinki poleciały ode mnie różne drobiazgi, m.in Pan Mysz i jaja w ubrankach


Mysz był robiony według wzoru znalezionego w zaplątanym szydełku. Czekał sobie mysz cierpliwie na swoją kolej, a właściwie na odpowiednią włóczkę. To moja pierwsza tak duża zabawka zrobiona mięciutkiej, naturalnej włóczki. Co prawda wzór średnio przypomina, ale mi bardzo się podoba i na pewno powstaną kolejne :)

Pan Mysz pozazdrościł jajeczkom i postanowił pohuśtać się na baziach. Takie kotki mu nie straszne :)



A jajeczka wyglądają tak:


Jutro zabieram się za porządki, dużo pracy przede mną. Czy podołam? Muszę! :))

Dziękuję Wam za wszystkie wpisy, za Waszą obecność. Trudny miałam ostatnio czas i każde dobre słowo jest jak balsam :))

18 komentarzy:

  1. Pan Mysz zadomowił się już u nas. Aniu jeszcze raz pięknie Ci dziękuję za możliwość kolejnej wymianki. Wszystko jest cudne i chwalę się tym każdemu kto do nas zagląda. U Ciebie pięknie prezentują się jajka na baziach. Moje na czas fotki zawisły na kwiatku, ale na Wielkanocnym stole pojawią się już w odpowiednim towarzystwie świeżych gałązek forsycji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekne prezenty przygotowalas Aniu :):) Moze tez sprobuje ta myszke zrobic ,noo zobacze :) Zycze Ci,aby porzadki ,przygotowania do Swiat milo mijaly Ci !!! Abys miala czas dla siebie i rodzinki !!! :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myszka jest urocza, jej szydełkowanie sprawie wiele radości, na pewno skuszę się jeszcze na niejedną. Łap więc szydełko w dłoń i do dzieła! :)))

      Usuń
  3. Aaa opakowania na jajka - zakochałam się i muszę je mieć! Aniu zdradź mi jak mogę je dostać?
    Może masz jakiś kącik, gdzie można kupić Twoje cudeńka?
    Nie mogę się doczekać kolejnych prac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj! Przed tymi świętami to już nie zdążę. Nigdy jeszcze nie sprzedawałam swoich dzierganek, traktuję to jako hobby i dlatego przyjemność sprawiają mi wymianki, które formę mają przeróżną, od roślin poprzez papierowe wycinanki, oklejony segregator, solanki Dark Raven itp.
      Jajka mają ubranka raczej na stałe, wydaje mi się, ze najładniej wyglądają naciągnięte, dlatego muszą być zwężone u góry. Jeśli Ci się podobają to możesz przesłać jaja do ubrania, a ja im sprawię wdzianka :)) Mam zawsze problem z kupnem odpowiednich, chociaż w tym roku biedronka miała spory wybór kolorów i wielkości, dla siebie ubieram właśnie biedronkowe :)

      Usuń
  4. Piękna i milutka mynia, ale koszulki na jajka także mi się bardzo podobają! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Your little crocheted mouse is soooo cute !

    OdpowiedzUsuń
  6. Aneczko kochana, cudny zajączek i piękne jajeczka!
    Ściskam i buziaczki ślę

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodka ta myszka, i bardzo ładne koszulki na jajka.
    Cieplutko pozdrawiam Dorota

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniały pan Mysz i śliczne ażurowe jajka - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej Biedronka... Fajnie, że już wróciłaś !!! "Robótki" piękne, jak zwykle... Pozdrówka słoneczne***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od tego wirtualnego świata nie da się tak po prostu uciec. Ściskam Gabrysiu!!!

      Usuń
  10. Bardzo Wam dziękuję za tyle ciepłych słów! :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale śliczności przygotowałaś.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudne te koszulki jajowe :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))