Obserwatorzy

poniedziałek, 25 marca 2019

Terapia kolorem :)

Czasem najlepszym sposobem na "niemyślenie" jest praca. U mnie zawsze początek roku, w szczególności luty i marzec to bardzo gorące okresy sprawozdań i muszę mocno się spinać aby ze wszystkim zdążyć. A potem ... zazwyczaj przychodzi albo niemoc twórcza albo wręcz odwrotnie. W tym roku raczej było coś pośredniego, jednak miałam potrzebę wprowadzenia koloru ... i tak padło na wielkanocne karteczki w ramach zabawy w Klubie Twórczych Mam:




Przy robieniu karteczek na tym etapie kierujemy się mapką i tablicą inspiracyjną. Zajrzyjcie tutaj po szczegóły :) Nagrodę w zabawie ufundował sklep i jednocześnie producent papierów do scrapbookingu Papierowy Potwór




Na cykliczną zabawę w KTM pt. Światłem malowane (klik) powstał kolorowy, wiosenny wianek, podświetlany lampkami z pomponami:






W tym wyzwaniu także możecie jeszcze wziąć udział, również mamy w nim nagrody od sponsorów - bony zakupowe oraz zniżki na zakupy :)


Fajnie jest należeć do KTM - dziewczyny dają mi czasem niezłego kopa i zapędzają do pracy, za co im serdecznie dziękuję!

Jeśli macie fb to zapraszam Was do polubienia naszej strony i zgłoszenia się do grupy, mamy nadzieję, że z czasem przerodzi się ona w grupę pozytywnie nastawionych do życia osób, które doradzą, rozbawią i w razie czego po prostu będą wsparciem, tak jak nam udaje się to w KTM.

Link do grupy: https://www.facebook.com/groups/348362255747213/ 

Dziękuję Wam za każde słowo pod poprzednim postem ... :***

Ściskam

Ania

7 komentarzy:

  1. Super są te karteczki. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne wielkanocne karteczki. Pełne koloru i radości, jaką niesie ze sobą Wielkanoc. Bardzo mi się podobają. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kartki zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki:) Najbardziej podoba mi się ta z jagniątkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe karteczki! Bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cuudowne Karteczki Aniu ,a wianuszek Boombowy :)))) Suuper ,ze udalo Ci sie cos potworzyc przed Swietami :)) Mam nadzieje ,ze juz teraz masz troszke spokojniej z praca !!! Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko !!! :))

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))