Obserwatorzy

wtorek, 9 stycznia 2018

Święta, święta :)

Nie wiem jak u Was, ale w naszym domu dekoracje świąteczne na dobre zaczynają gościć tuż przed Wigilią i są z nami zazwyczaj do 2 lutego :)

Na dworze brakuje nam świątecznej atmosfery ale w domu grzejemy się w blasku świec i różnych lampeczek, szkoda tylko, że tuż po Nowym Roku skończyło się błogie lenistwo. W międzyświątecznym okresie cieszyliśmy się spokojem i wolnym czasem, czytaliśmy książki, piliśmy winko i graliśmy z dziećmi w Dixit, Sabotażystę, Wilki i owce :)

(świąteczny rozgardiasz w kuchni) 






Nie mogło zabraknąć piernika długodojrzewającego :)) ...

... i lampki wina :)




 Choinka jak zawsze kolorowa, tylko na dole nic nie "dynda" aby nie kusić tego osobnika, którego już było widać powyżej, a tu w pełnej krasie:




Ozdób w tym roku powstało i dużo i mało. Sporo gwiazdek, które właściwie jeszcze gorące były rozdawane, łapacze snów, które też są w swoich domach i nawet nie zrobiłam im zdjęć :))) Ale najważniejsze jest to, że sprawiły komuś radość :)






 W tym roku zapisałam się do dwóch zabaw, całorocznych:

  • będę robiła karteczki u Uli
  • będę dziergała komin u Kamili
A w Klubie Twórczych Mam właśnie wystartowała zabawa wielkanocna i chociaż wokół jeszcze klimat Bożego Narodzenia to zrobiłam już pierwsze w tym roku ubranko na drewniane jajko, z motywem bazi i żółtych kwiatków:



Jeśli macie ochotę wziąć udział w zabawie zapraszam tutaj.

Po co to wszystko? Może dzięki takim zobowiązaniom będę bardziej systematyczna? Wyzwania zawsze mobilizują mnie do pracy, nie lubię wycofywać się z podjętych zobowiązań :))

Słoneczko od wczoraj zagląda nam przez okno i aż chce się żyć!

Buziaki gorące

Ania

10 komentarzy:

  1. Aleeez u Was Cuuudownie :))))) A kocik mnie rozbawil hihi:)) I tyyyle ksiazek ,ojj siedzialabym tylko u Ciebie przy ksiazkach :))) Cuudowne jajko :)) Ciesze sie Kochana,ze Jestes i ze bedziesz czesciej :))) Wszystkiego Naj Najlepszego Kochana w tym Nowym juz roku :)) Buuuziaki :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś też się cieszę z tego powrotu i mam nadzieję, że już bez takich długich przerw. Kot jest wścibski i wszędobylski więc pewnie stale będzie gościł na blogu ;) A książki ... no też kochamy wszyscy, nawet kot szuka miejsca na biblioteczce :D

      Usuń
  2. Ależ masz przytulny domek! Bardzo mi się podoba, szczególnie kuchnia.
    Widzę też, że macie jakieś ciekawe gry. A może napiszecie coś w Klubie Twórczych Mam na temat Waszych ulubionych gier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kuchnia sercem domu, muszę mieć z niej podgląd na pozostałą część :)
      A co do gier to mamy zamiar w tym roku uruchomić cykl :)) Pierwszy wpis już niedługo :)

      Usuń
  3. Urocze migawki...u nas podobnie jak u Ciebie świąteczne bibeloty spokojnie i maksymalnie się nimi cieszymy, do 2 lutego zostawiamy :)
    piernik dojrzewający to też "must have" ! :)
    A kociak- świetny towarzysz Marcina :) ciekawe czy mu pomagał Was ograć ;p?
    Właśnie! łapacz od Ciebie CUDOWNY :) dziękuję...i torebusia i biżuteria-wszystko boskie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały klimat u Ciebie!:) Miło zajrzeć do Twojego domku:) U mnie też jeszcze świątecznie, tylko choinka jakaś taka obstrzępiona na dole, bo ja nie pomyślałam i powiesiłam bombki na dolnych gałązkach, kot uznał, że dla niego:D:D Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietnie spędziliscie ten swiateczny czas, na nowy rok masz ambitne plany, oby znalazł sie czas na wszystko co zaplanowalas

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie masz udekorowany domek, Ania :) :) Świętujecie, jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak przytulnie i miło u Was...biblioteczka przy kominku mnie urzekła :) No i Dixit, jedna z moich ulubionych gier :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))