Obserwatorzy

wtorek, 2 stycznia 2018

Podziękowań ciąg dalszy :)

Nie wszystko udało się zmieścić w poprzednim poście i teraz też boję się, że mogę nie o wszystkim pamiętać.

Ale właśnie ... jeszcze na moment odbiegając od tematu, ale nie tak bardzo.
Od św. Mikołaja dostałam Notes. Nie taki zwykły notes tylko kalendarz na wybrany rok, kalendarz ze słowami bliskiej memu sercu Agnieszki Osieckiej. Myślę, że może on równie dobrze służyć przez kilka lat. Ja postanowiłam łapać w nim myśli i słowa, wydarzenia, ważne rzeczy o których powinnam pamiętać. Ale nie te związane z pracą, tylko z domem, rodziną, przyjaciółmi.

Moje motto na ten rok:


Myślę, że takie zapiski będą fajnym wspomnieniem na kiedyś ... :)


A wracając do podziękowań:
tuż przed Świętami dotarło do mnie jeszcze kilka paczuszek. Oj było w nich mnóstwo cudowności:

Od Gabrysi, dobrej i kochanej duszyczki, z którą w wirtualnym świecie znamy się wiele lat dostałam skrzyneczkę pełną pysznych herbat i paczuszkę suszonych grzybków, które idealnie nadały się do świątecznych potraw:




Od Kasi z Pracowni Esme karteczkę i zawieszkę :)



A w ramach zabawy - wymianki czekoladowej w Klubie Twórczych Mam dostałam:

od Bogusi Matusiak oprócz karteczki i czekolady śliczną deseczkę ze św. Mikołajem:


A od Marzeny Kaim śliczny zestaw: bransoletka plus dwie pary kolczyków i oczywiście czekolada i karteczka :)



Ode mnie poleciały upominki do Eli (karto_flanej). Niestety zdjęć nie zrobiłam i niestety paczka utknęła jeszcze przed świętami w Warszawie i tylko pozostaje mi mieć nadzieję, że niebawem stamtąd wyruszy w podróż do Niemiec.

Drugą paczuszkę przygotowałam dla Ani z Sosnowego Gaiku, znalazły się w niej oprócz punktów obowiązkowych czyli czekolady i kartki różne szydełkowe drobiazgi:




Fajnie wrócić do blogowego życia!

Całusy gorące na ten Nowy Rok :)
Ania

8 komentarzy:

  1. Hej, hej... zapomniałaś że do mnie też wysłałaś paczkę... Twoje świąteczne życzenia znalazły się na honorowym miejscu, gdzie wszyscy mogli podziwiać Twoją karteczkę... a ogromny łapacz snów zawisł we właściwym miejscu no i... łapie dla nas te szczęśliwe sny;-))) Dzięki Aniu***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabrysiu, w tym ferworze przygotowań i zamętu przedświątecznego to ja nawet zdjęć nie zrobiłam tego łapacza :( z resztą jak wielu innych rzeczy które w ubiegłym roku powstały. Ale najważniejsze jest to, że mają swoje domy :))

      Usuń
  2. Aniu, wspaniałości na ten cały Nowy Rok Ci życzę!
    Prześliczne wszystkie karteczki i inne cudowności rękodzielnicze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięluję Violu, Tobie również wszystkiego co najlepsze!

      Usuń
  3. Faktycznie też byłaś grzeczna 😉
    Wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności otrzymałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ dobrodziejstwo! Same cudowności :) Wszystkiego dobrego w nowym roku, Aniu! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. The blog are the best that is extremely useful to keep.
    I can share the ideas of the future as this is really what I was looking for,
    I am very comfortable and pleased to come here. Thank you very much!
    หนังตลก

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))