Obserwatorzy

czwartek, 21 września 2017

Wspomnienie lata :)

Jesień puka do drzwi, a ja pozostaję w letnich klimatach ;) chociaż nasze tegoroczne wakacje, choć cudowne tak szybko minęły, że już zapomniałam, że były.

Na lato postanowiłam wyszydełkować sobie bluzkę. Co prawda już dawno miałam taki zamiar, ale zawsze jakoś schodziło, ale w tym roku po odkryciu kolorowych motków po prostu nie mogłam już dłużej czekać. Oczywiście chociaż wydawało mi się, że już sprawnie idzie mi czytanie wzorów i schematów to jednak zrobienie bluzki z gotowca okazało się przedsięwzięciem ponad moje siły :))
A więc powstała taka, trochę z głowy, trochę na podstawie różnych dostępnych schematów przerobionych i dopasowanych do moich potrzeb.

I powiem Wam nieskromnie, że jestem z niej bardzo zadowolona:





A będąc jeszcze w wakacyjnych klimatach, to zakochałam się. W różnych miejscach byłam, ale Słowenia odpowiada mi w 100% i gdybym wygrała w totolotka, to właśnie tam bym zamieszkała. Cudowny kraj, wspaniali ludzie, klimat, który mi odpowiada, czyli tak naprawdę nie za gorąco latem i całkiem przyjemnie zimą. Do tego zróżnicowany krajobraz, że nie sposób się nudzić. I tylko niedosyt pozostał, bo siedem dni na miejscu okazało się zbyt krótko aby się nacieszyć.

Popatrzcie sami:

Lublana, przeurocza stolica Słowenii:





I widok z zamku  na Alpy :)


Piran, Koper, Isola - wąskie urocze uliczki, wspaniałe knajpki z pysznym jedzeniem ...






Jaskinia Postojna i Predjamski Grad



Jezioro Bled (właściwie temat na zupełnie oddzielny post, coś pięknego!)







I na koniec wycieczka za Triest do pałacyku Miramare



Tylu zdjęć jeszcze nie było chyba w żadnym moim poście i jeśli Was zmęczyłam przepraszam. Ale przyznajcie, można się zakochać, prawda?

Ściskam Was gorąco

Ania

12 komentarzy:

  1. Bluzeczka wyszła extra! Nie byłam w Słowenii, a na Twoich zdjęciach wyglada bardzo zachęcająco. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądziłam, że mnie tak zaczaruje :)) jest pięknie!

      Usuń
  2. Noooo... ale Laseczka w szydełkowej tunice;-))) Piękna jest po prostu, a na Tobie to już extra wygląda!!! Cudowne miejsca odwiedziliście tego lata, a na drugiej fotce... widzę Cię, widzę... i Marcina i Julkę... hahaha... trudno nie zauważyć Waszych wygibasów. Może jednak zaczniemy grać w totka i tam zamieszkamy, co Anuś ??? Poproszę ten zgrabny pałacyk na miejscówkę ;-))) Buziaki z obrzydliwie mokrej opolszczyzny***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ołłłł...nołłłł... to na 6 fotce Julka się buja na środku ryneczku... hahaha...

      Usuń
    2. Szczerze? Ja już zaczęłam :) Jak się uda to miejscówka będzie, niejedna :)) Ale Ty masz oko!

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia! Zaraz je sobie jeszcze raz obejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cuuudowna bluzeczka Aniu jak i Ty Cuuuudna :)))) Cuuudowne miejsca napatrzec sie nie moge ,aleee nieesamowite sa :))))) Oj tak mozna sie zakochac i to bardzo :)))) Ciesze sie ze zdjec i poprosze wiecej Aniu :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia przepiękne!;D
    A Ty zdolniacha!;D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szydełkowa tunika rewelacyjna!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka przepiękna i tak do Ciebie pasuje! Podkreśla Twoją urodę i te kolory, cudo...

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))