Obserwatorzy

wtorek, 22 października 2013

aaa kotki dwa ...

szaro-bure oby dwa.
Jeden mały, drugi mniejszy :)


Na razie to tylko prototypy. Muszę dopracować im pyszczki. Podobają Wam się?
Myślę, że niebawem podobne kotki i sowy będą do rozdania :))

Sówki wciąż powstają nowe, np. ta rodzinka (hmmm miała być mama sowa i sowiątka, ale to chyba jednak babcia z wnuczkami ;) )


Babcia-sowa i kocur tworzą idealną parę:


A tu wszyscy w komplecie:



Co prawda za oknem jeszcze piękna, ciepła jesień ale zaczynam pomału myśleć o Bożym Narodzeniu. Bardzo pomału. Zaczęłam dzierganie gwiazdek na szydełku, poszukuję idealnych wzorów:




Kilka gwiazdek chciałabym powiesić na choince, innymi ozdobię kartki, bileciki do prezentów, może uda mi się zrobić girlandę. Natomiast zielona świetnie sprawdza się jako stempelek:


Karteczkę, która już się tworzy pokażę w następnym poście :)

Dziękuję za wpisy pod motylkowym tutorialem :)) Jeśli miałyście kiedyś szydełko w dłoni to naprawdę zrobienie tego motylka to bardzo prosta sprawa. A jak już Wam się uda to koniecznie się pochwalcie :)))

Pozdrawiam słonecznie
Ania



11 komentarzy:

  1. Wszystko śliczne, podziwiam Cię za wytrwałość w dzierganiu takich małych elementów. Mnie ciągle brakuje czasu,albo jestem źle zorganizowana, bo ciągle coś czeka do wydziergania.
    P.s. Dzięki za radę dot. ściągacza, przy kolejnych mitenkach z pewnością wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi brakuje cierpliwości do tych większych rzeczy. Lubię kiedy efekt jest widoczny "od zaraz" :)) A, że ciągle coś czeka ... to chyba dobrze, gorzej by było, gdyby okazało się, że w głowie pustka ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. Fajne kociaki, a i sowom oczywiście nic nie brakuje i czekam na kartki, żebym mogła pochwalić kolejne cuda.
    No i na "rozdawajkę" będę czekała, może szczęście dopisze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sowy wciąż się tworzą więc pewnie już wkrótce będą zapisy :) a ja będę trzymała kciuki - myślę, że jedna rodzinka będzie tylko dla aktywnych obserwatorów :)))

      Usuń
  3. Sowia rodzina oraz ocieplacze na dłonie przepiękne, moja Ami oszalała na punkcie sówek i bardzo chciałaby mieć w tym stylu pokoik.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sówki absolutnie mnie rozbroiły:-). Są odlotowe!

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))