Obserwatorzy

czwartek, 28 kwietnia 2016

Jak zapakować zakładkę do książki i kartka na rocznicę ślubu

Odkąd zrobiłam swoją pierwszą szydełkową zakładkę przepadłam ... uwielbiam je, choć są bardzo czasochłonne.


Ale delikatne, ze szczyptą romantyzmu skradły moje serce i jak sądzę nie tylko moje, bo powstało ich sporo. Niektóre były prezentem i pojawił się problem jak je wręczyć? Przecież są takie delikatne, że nie bardzo jest jak je zapakować w papier. I tak wymyśliłam opakowania:



Jeśli macie ochotę na krótki tutorial jak wykonać takie opakowanie to zapraszam na bloga Klubu Twórczych Mam, tam znajduje się instrukcja krok po kroku :)


Jakiś czas temu skleiłam karteczkę na rocznicę ślubu dla bliskich mi osób:


Karteczka z ręcznymi przeszyciami i różanym bukietem - praca nad nią sprawiła mi wielką przyjemność, dawno nie miałam w ręku papierów:


Nie wiem jak u Was, ale u mnie strasznie zimno, chyba przez całą zimę nie byłam taka wyziębiona, brrrrrrrr.
Mimo tego, życzę Wam dużo słoneczka na długi weekend, niech nas ogrzewa!

Ściskam

Ania



4 komentarze:

  1. Piękna zakładka i kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, ależ ty jesteś zdolna. Brak mi słów:)
    całuski Aniu

    OdpowiedzUsuń
  3. Tutek widzialam jest na prawde suuper :)) Od razu jeszcze Piekniej takie zakladki sie prezentuja :)) Karteczka Przesliczna :)) Kochana Zycze Ci Duuuzo Slonka ,niech juz sie zrobi cieplutko !!!! :) Pozdrawiam Cie Serdecznie Aniu :)) Buuziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Aniu!
    Wspaniały pomysł i wykonanie cudne!
    I kartka też cudnaaa:)))
    Uściski!
    Kaśka

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))