Obserwatorzy

piątek, 30 stycznia 2015

Dla małej królewny albo poważnej Królowej Śniegu

Szalony styczeń dobiega końca, może luty będzie spokojniejszy? Jeszcze na dobre nie uporałam się ze swoim gardłem a już Marcin zaczął kaszleć, do przedszkola nie chodzi, praca w domu z dzieckiem nie wychodzi, a kupki papierów rosną :(

W ramach odpoczynku pomiędzy czapkami i większymi projektami, które gdzieś w głowie się kształtują postanowiłam zrobić coś mniejszego. W ten sposób powstała szydełkowa, filigranowa korona


Korona z wplecionymi koralikami, w całości tak się prezentuje:


Myślę, że nadaje się na bal dla małej i dużej królewny :) Niestety mojej królewny nie udało mi się sfotografować - widujemy się po zmroku, kiedy ciemno i zdjęcia nie wychodzą.


Koronę zgłaszam na wyzwanie w szufladzie: Niech żyje bal - kliknijcie i zobaczcie jak cudne prace przygotowały dziewczyny :)



Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod babciną chustą - Babci chusta spodobała się bardzo, jest tak duża, że może się nią swobodnie otulić, jest mięciutka i cieplutka :))

Pozdrawiam Was gorąco!
Ania



28 komentarzy:

  1. Aniu korona jest Cuudna !!! :) Moja pierwsza mysl to : Wooow :) Pieknie wyszla Ci ona :) Duzo Zdrowka Wam Zycze !!! U nas dzisiaj od samego rana pada snieg z deszczem. Az sie z domu nie chce wychodzic niby bialo ,ale i mokro. Milego weekendu Ci Zycze :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Napiszę tak jak Aguska: Wooow ;-))) Już sobie wyobrażam, królewnę Julię w tej koronie !!! Wspaniałe rzeczy robisz, paluszki zwinne i umysł twórczy !!! Buziaki Aniu przesyłam wraz z życzeniami zdrówka i spokojnego weekendu***

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna korona :-) jaka delikatna... ślicznie ją zdobią te maleńkie koraliki - cudo!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, delikatna - dawno już nie widziałam tak udanej korony/tiary :) Nosiłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ach... jest przepiękna:) Słów mi brakuje.... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna :) Powodzenia w wzywaniu :) Sama biorę w nim udział, ale Twoja korona zbiła mnie z nóg :) Jest niczym śnieżynka z tymi delikatnymi koraliczkami mroźnych kropelek :) Piękna w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Korona jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, jesteś genialna! Prześliczna korona, aż by się chciało zostać taką królewną ;-)
    Serdeczności.
    Spokojnego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, nie widziałam piękniejszej korony:) Jesteś naprawdę bardzo zdolna, więc KŁANIAM ci się nisko:)
    cudownego weekendu:):):) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Korona jest prześliczna, delikatna i wytworna
    jakbym była królewną to chciałabym tylko taką :))
    fajny pomysł :))
    szkoda że nie możemy podziwiać Twojej Królewny :))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ach... cudowna! Nie wpadłabym nigdy na to, że można szydełkiem zrobić coś tak pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  12. Korona idealna na bal, piękna. Dziękujemy za udział w wyzwaniu Szuflady.

    OdpowiedzUsuń
  13. Korona jest przepiękna, delikatna, idealnie biała, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka piękna :) niezwykle subtelna i iście księżniczkowa :)

    www.szydelkowe-chwile.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Aniu prześliczna ta korona i urocza niesamowicie!!!
    Do tego jeszcze koraliki:)
    Świetne wykonanie!
    Pozdrawiam ciepło !

    OdpowiedzUsuń
  16. Och, przesliczna jest ta korona! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna jest ta korona i pomysł wspaniały, już widzę moją chrzesniaczkę w niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowna jest ta korona i pomysł wspaniały, już widzę moją chrzesniaczkę w niej :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Korona jest po prostu bajeczna. Coś pięknego....

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna , bajkowa korona i delikatna! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ śliczna i delikatna ta korona, zachwycająca:) Czy wzór sama wymyśliłaś, czy może z jakiegoś schematu? Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przeurocza!!! Taka delikatna i filigranowa :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna ! Zastanawiam się jak udało Ci się ją Tak uformować.

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))