Obserwatorzy

wtorek, 24 kwietnia 2018

Dla Hani :)

Pokazywałam Wam ostatnio trochę migawek z naszego w sumie niedługiego wypadu do Szwajcarii :) Zdradziłam też powód - przywitanie na świecie malutkiej kruszynki, mojej siostrzenicy Hani. Jeszcze w grudniu, tuż przed narodzinami posłałam dwie meduzy, na pierwsze dni życia.



Pamiętałam, że moim dzieciom bardzo przydały się kamizelki zrobione przez babcię, bardzo często ich używaliśmy i Hanusi też postanowiłam taką kamizelkę wydziergać. A do kamizelki czapeczka do kompletu, z mojej ukochanej włóczki Alpaca Baby Silk Dropsa (czyli mieszanki baby alpaki i jedwabiu):


W sumie to chyba moje pierwsze "ubranie" zrobione na drutach. Bez wzoru oczywiście, bo dla mnie te wzory, kreski i kropki to wciąż czarna magia ... Ale może z czasem się nauczę :))

Tak kamizelka wygląda na właścicielce (wygląda na to, że czas zabrać się za nową, bo ta niebawem będzie za mała ... :) )


Bardzo podoba mi się efekt ombre, który uzyskałam robiąc kolorowe paseczki wykorzystując resztki włóczki, które miałam w domu.



Przy dziergankach nie obyło się bez pomocnika:



Te rzeczy posłałam wcześniej, ale żeby nie jechać z pustymi rękami to udało się jeszcze skończyć (już na miejscu) króliczka-maskotkę, do targania i kochania:



a tuż przed odlotem wydziergałam czapeczkę na lato:



I króliczek i czapeczka zostały zrobione z włóczki Nako Estiva czyli połączenia bawełny z bambusem. Świetnie się ta włóczka nadaje do tego typu robótek, jest miła w dotyku, nie gryzie, myślę, że ubranka mogą skutecznie ochraniać przed słońcem, jednocześnie nie przegrzewając.

Zdradzę Wam, że dzierganie takich słodkich maluszków wciąga jak nie wiem. Troszkę brakuje mi czasu, ale to na pewno jeszcze nie koniec :)) 

Buziaki ślę Wam gorące, prawdziwie wiosenne :)) 




Ania


15 komentarzy:

  1. Wszystko przepiękne, nie mogę się napatrzeć. Wspaniałe prezenty dla małej Księżniczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. oczekuję właśnie na swoją Córeczkę :) świetne Twoje prace zainspirowały mnie do stworzenia podobnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę :)) I przede wszystkim gratuluję!!! :*

      Usuń
  3. Sliczne rzeczy zrobiłaś dla swojej Haneczki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, Kochana... Piękna Twoja siostrzenica, w uroczej czapusi i kamizelce !!! Robiłaś na wzór sukienki (o wielkość chodzi)... ale naprawdę śliczne te Twoje "wyroby" !!! Hania będzie się często uśmiechać do Cioci Ani o nowe ciuszki !!! Buziaki jeszcze kwietniowe przesyłam***

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne wszystko. Uwielbiam takie ośmiorniczki. Robią je też panie dla wcześniaczków bo jak rączką łapią to im przypomina pępowinę(tak czytałam).

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne wyszły Ci te prezenciki dla malutkiej kruszynki! Ja do drutów mam dwie lewe ręce, dlatego podziwiam. Jestem oczarowana serdaczkiem i czapeczkami. Czekam na kolejne wpisy z tej serii bo coś mi się wydaje że to nie koniec :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace ale ta ostatnia czapeczka to mistrzostwo świata, przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wszytko wyszło i bardzo podobają mi się kolorki kamizelki i czapeczki! Najpiękniejsze jest to, że w nich tyle serca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuudooowne prezenciki przygotowalas Kochana :))) Kamizelka z czapeczka baaardzo mi sie spodobal ten komplecik !!! Cuuudo !!! :)) Ojj ma szczescie mala perelka :))) Czekam na nowe robotki :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne prezenciki dla małej Hani

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne! Aniu, tworzysz piękne rzeczy! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczne wszystko...urocze, dziewczęce :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))