Obserwatorzy

czwartek, 25 sierpnia 2016

Ślubnie kolejny raz

Och, muszę przyznać, że nie spodziewałam się takiej popularności ślubnych boxów i kartek, które robię.
Tym razem na ten sam ślub zrobiłam bardzo delikatną kartkę z pudełeczkiem i exploding box.
A wyszło tak:


Myślę, że karteczka jest bardzo elegancka i delikatna.


Lubię "kleić" bukiety ;) Z tego byłam bardzo zadowolona.


W pudełku znalazła się kieszonka na pieniążek.


Digi stemple wykorzystane na kartce i pudełku znajdziecie pod tymi linkami:

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/search/label/Digi-freebies

http://blog-sklep-ewa.blogspot.com/2013/09/slubne-digi-stemple.html

Exploding box jak zwykle z zewnątrz wyglądał bardzo skromnie i delikatnie:


natomiast w środku znalazło się trochę więcej kwiatów :)


 Ale chyba udało się uniknąć przesady. Poza tym te cudowne papiery same w sobie są piękne.


Digi stepmpelki z boxa znajdują pod tymi linkami:

http://novinka-digi.blogspot.com/2013/05/slub.html

http://marysja-rzeczyniezwykle.blogspot.com/2013/01/eksplodujace-pudeko-dla-kochanych.html

Jakaś wypalona ostatnio się czuję. Może to idące przesilenie jesienne? Może jakieś wewnętrzne zmęczenie? Efektem na pewno będzie rzucenie się w wir pracy, bo widzę, że wzbiera we mnie taka potrzeba - najpierw fizycznej: porządki, mycie okien i ogarnianie przestrzeni wokół a potem tej zawodowej. Pewnie na hobby będzie trochę mniej czasu. A może się mylę?

Chyba nie ma co gdybać, co będzie to będzie, mam nadzieję, że nie przepadnę na dłużej ;)

Całusy Wam wysyłam gorące!

Ania

10 komentarzy:

  1. No normalnie ja tego nie ogarniam... Niektórzy to obdarzeni są niezliczonymi talentami,tak na ten przykład nasza Anuśka!!! Niedość, że szydełkujesz, robisz drutami, kleisz karteczki, tworzysz cudowne pudełeczka, to jeszcze okna umyjesz i zawodowo dajesz czadu!!! A ja takie nieudane beztalencie, że aż mi się smutno zrobiło, no ale widać do narzekania stworzona jestem jak mało kto !!! Buziaki Aniu, Kochana i pozdrowienia na koniec wakacji*** A Twoje paluszki to bardzo nadają się do tego rękodzieła, no tak !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty się Gabrysiu ciesz, że daleko jesteś! I że Cię nie sięgnę!!! Kusisz mnie tu zdjęciami, mamisz a potem, że beztalencie. Już ją dobrze wiem co w Twoim ogrodzie wyrosło. Okna niestety nie umyte, kupka papierów urosła dlatego czas hobby odstawić na bok. Odpocząć odrobinę :)

      Usuń
  2. Aniu, powiedz mi kochana, ile ty posiadasz talentów???:)
    BOSKIE po prostu! Staranne i śliczne.
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuuudne prace Aniu !!! :))) Szczerze jak bym sie tak gdzies miala wybrac na jakies wesele to sie do Ciebie wczesniej zglosze :)) Co do nastroju ,aa moze jak sie juz tak rozkrecisz przy oknach to i do robotek wiecej energii bedziesz miala :)) Ja czekam na moja wene :P Po malu jak juz szkola sie zaczela ,trzeba wrocic do normalnej codziennosci :)) Milego wieczorka Aniu Zycze :)) Buziaki :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne :-)
    No skałpo Ci talentów i cierpliwości :-) pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana, i karteczka i boxik są przepiękne!!!! I bardzo, bardzo eleganckie! Podziwiam! Nie przepadaj na dłużej:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo, a cóż to? Nowa szata graficzna !!! Myślałam, że strony pomyliłam;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. A tak, naszło mnie na zmiany ;) myślałam o tym od jakiegoś czasu i w końcu podziałałam :-)

    OdpowiedzUsuń

Każdy pozostawiony komentarz wywołuje mój uśmiech :))